FORUM

OM NQF

Medlemskap Styret Hvem og hva er NQF? Kontakt oss Formelt

NQFs styre 2015/2016 – Knut Heggland blir president

Det nye styret i Quizforbundet har hatt sitt første møte. Som sikkert mange har fått med seg, ble det ikke valgt noen president på generalforsamlingen under NM, isteden skulle det nye styret konstituere seg sjøl. Første punkt på møtet var derfor nettopp det, og konklusjonen ble at Knut Heggland tar på seg vervet. Men dette betyr først og fremst at det blir Knut som står som leder på papirene som sendes til Brønnøysund-registrene, samt i andre formelle sammenhenger. I styrets arbeid forøvrig vil ansvar og oppgaver fordeles mellom alle fem medlemmer.

De øvrige medlemmene i styret er:
Jon Inge Kolden
Lisbeth Solstad Ramstad
Dag Olav Rønning
Hilde Torp Solbakken

For å få kontakt med styret, kan man henvende seg til ett av medlemmene eller sende e-post til: admin@norgesquizforbund.no.

På dette innledende møtet fikk ellers de tre nye styremedlemmene informasjon om styrets oppgaver og arbeid, praktiske gjøremål ble fordelt mellom styremedlemmene, og vi gikk også gjennom arrangementene som står på terminlista det kommende året med vekt på hvilke oppgaver NQF/styret har i den forbindelse. For 2015 gjelder dette British Open og avslutningen av Norgescupen, mer informasjon om disse arrangementene om ikke altfor lenge.