FORUM

Medlemskap Styret Hvem og hva er NQF? Kontakt oss Formelt

NM 2018: Informasjon og påmelding

Sted og tid

Årets NM arrangeres fredag 24. til søndag 26. august på Cornerteateret i Bergen, se kart.

NB! Påmeldingsfristen for konkurransene fredag og lørdag har nå gått ut (Kahoot! har senere frist). Hvis noen ønsker å etterpåmelde seg, er det bare å ta kontakt med Eva Endresen (tlf: 98404436, e-post: eva.morken.endresen@gmail.com). Etterpåmelding koster 100,- per deltaker per konkurranse. Pengene overføres til Norges Quizforbunds konto: 0539.44.76449.

Årets arrangørlag er Definite Maybes og arrangementet sponses av Bergen kommune.

Konkurranser

Vi følger samme konkurranseprogram som i fjor, og de seks konkurransene i NM 2018 vil da være som følger:

• NM for par (lag på to personer); 4 omganger à 25 spørsmål.
• NM for juniorlag (inntil fire personer født 1992 eller senere), samtidig som par-NM med samme spørsmål.
• NM individuelt; 4 omganger à 25 spørsmål samt finaleomganger for de beste.
• NM individuelt for junior (født 1992 eller senere), integrert i NM individuelt.
• NM for lag på inntil fem personer; 5 omganger à 25 spørsmål.
• NM i Kahoot-quiz (individuelt): 4 runder.

Tidsskjema

Fredag 24. august
20.00 – 23.00: NM for par og juniorlag, inkludert premieutdeling

Lørdag 25. august
10.00 – 13.30: NM individuelt, innledende runder, inkludert NM individuelt junior
13.30 – 15.30: Pause
15.30 – 16.00: Generalforsamling i NQF
16.00: NM individuelt, finale; premieutdeling individuelle konkurranser i plenum
Etter det (tidligst 16.30): Lag-NM, inkludert premieutdeling

Søndag 26. august
11.00 – ca. 13.00 NM i Kahoot (individuelt)

Påmelding

Individuelt: Deltakelse koster kr 150. Du kan registrere deg og betale på deltager.no, påmelding her.

Par: Deltakelse koster kr 300 per par. Du kan registrere deg og din partner og betale på deltager.no, påmelding her.

Juniorlag: Deltakelse koster kr 500 for hele laget. Du kan registrere deg og laget ditt og betale på deltager.no, påmelding her.

Lag: Deltakelse koster kr 1500 for hele laget. Inkludert er medlemskontingent til Norges Quizforbund for alle deltakere. Du kan registrere deg og laget ditt og betale på deltager.no, påmelding her.

Kahoot: Deltakelse koster kr 100. Du kan registrere deg og betale på deltager.no, påmelding her.